ביקור ראה"מ בארה"ב: נתניהו נועד עם אילון מאסק

שלמה ריזל No Comments on ביקור ראה"מ בארה"ב: נתניהו נועד עם אילון מאסק

ראש הממשלה בנימין נתניהו החל את ביקורו המדיני בארצות הברית כאשר הוא נפגש בשעה זו עם המיליארדר אילון מאסק, האיש העשיר בעולם, במפעל טסלה בעיר פרימונט שבקליפורניה. בהמשך ביקורו צפוי נתניהו להיפגש עם ראשי מדינות רבים, בראשם הנשיא ביידן, ואף לנאום בעצרת האו"ם

בנימין נתניהו עם אילון מאסק
ראש הממשלה נתניהו עם המיליארדר אילון מאסק צילום: אבי אוחיון /לע"מ
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש בשעה זו עם המיליארדר אילון מאסק, האיש העשיר בעולם, במפעל טסלה בעיר פרימונט שבקליפורניה – בפגישה הראשונה שמקיים ראש הממשלה במסגרת ביקורו המדיני בן השמונה ימים בארצות הברית.

בתחילת השיחה אמר נתניהו למאסק כי הוא ה"אדיסון של זמננו" – כשהכוונה היא לממציא הנורה החשמלית תומאס אלווה אדיסון. לפני הפגישה כתב נתניהו ברשת החברתית : "אני מצפה לשיחה ב-X עם אילון מאסק, שבה נדבר על האופן שבו נוכל ולהפחית את הסיכונים של הבינה המלאכותית לטובת הציוויליזציה". לאחר הפגישה ביניהם בארבע עיניים השניים יקיימו שולחן עגול בנושא בינה מלאכותית ויערכו סיור ברכב אוטונומי במפעל טסלה.

נתניהו ומאסק מקיימים שיחת שאלות ותשובות, שתעסוק בכל הנושאים שעומדים על הפרק – מאסק צפוי לשאול על הרפורמה המשפטית, ונתניהו ישאל אותו על הטענות שהוא מאפשר שיח אנטישמי בפלטפורמת X. בשולחן העגול לאחר מכן ישתתפו מומחים ומובילים בתחום הבינה המלאכותית.

הפגישה המתוכננת בין נתניהו למאסק זכתה לביקורת חריפה מצד ארגונים יהודיים, שרואים במאסק איש עסקים בעייתי, שמסיר את המגבלות על אנטישמים ברשתות החברתיות. נתניהו מקווה שישכנע את מאסק להגביל התבטאויות אנטישמיות ברשת החברתית שלו.



0 תגובות